Merhabalar arkadaşlar, bebeğim doğduğunda grup uyuşmazlığından dolayı sarılık geçirdi ve doğduğunun 2. Günü fototerapi(ışık tedavisi) aldı. İlk yapılan işitme testinden geçtik ancak fototerapi aldığı için 6. Ayda devlet zorunlu olarak bera işitme testi istiyormuş. Yaptıran var mı? Varsa deneyimlerinizi paylaşır mısınız rica etsem?