History_teacher bende adet sancısı ilişki esnasında ağrı vs bütün şikayetler var. Banada hamile kalman imkansız değil ama zor olur demişti doktor. 1 yıl sonra Kendiliğimden hamile kaldım oğlum şu an 1,5 yaşında 🌸 ve şu anda hamileyim (sanırım) yeni test yaptım hava kötü olduğu için kan tahlili vermeye gidemedim bugün. Kısacası kaç senelik evli bilmiyorum ama asla ümitsizliğe kapılmasın