Kızlar 7 aylık kızım var mama içmıyor aptamıl kullanıyorum mama degısıklıgı yaptık hip sma yıne yok bıberon lansinoh kullanıyorum tomme tıppe aldım yine ıcmıyor ne yapmam gerek ek gıda verıyorum ama tabiki öyle doyurucu değil yani ne yapmam gerek nasl etmem gerek bilgi verirseniz sevınırım doktoruna randvu aldım ama zamanına var doktora götür dıyenler ıcın yazıyorum