yaramaz_bocegim ayy babaya bırakınca bizede hep böyle şeyler oluyo böylede vurdu bikere tam gözünün kenarını vurdu ayrıldı bildiğin beyaz tenli ya bnmkide öyle ufak şey bile morarıyo şişiyo hemen bence sakin ol ara ara buz koy bikerede ikeada kafa üstü düştü koltuktan bundan beter şişti ordaki doktorlar geldi buz tut dediler bide krem sürdüler sonrada takip et dediler hani kusma vs bişey olursa doktora götür diye sende takip et bence