Recbeyer Kızlar devlet hastanesinde yenidogan bebegi sarılık tedavisi gören oldu mu kaç gün sürdü tedavisi birde bize haftasonu bilgi verilmeyeceğini söylediler nöbetçi doktorlar bilgi veremezmiş sizin oradaki hastanede böyle uygulama var mi?
Show_must_go_on Recbeyer özelde yattı kızım 1 hafta kaldı sonra başka bir hastahanede 1 gün yattı ve geçti şükür çok geçmiş olsun
34663466 Recbeyer devlette 1 gün kaldı bebegım ışın tedavısı aldı ama benım hafta sonu değildi. İnşallh hemen geçer alırsın yavrunu
ikiKudurukAnnesi Recbeyer benimki özelde yattı bende onunla birlikte kaldım o yğzden bilgim yok ama ğstte kalsınn
durukusunannesi_ Recbeyer benim de kızım kaldı sarılıktan 1 gün kalacaktı Işın aldı bitmişti sarılığı. Ama sonra enfeksiyon da var dediler antibiyotik başladık 5 gün de bitecek bitince çıkar dediler öyle de oldu. Ama hergün bilgi verdiler ya öğlen arası ya da akşam üzeri. Hergün saat 7 de de 5 dkcık da olsa görüş vardı
Recbeyer durukusunannesi_ bizede eğer enfeksiyon çıkarsa kanında biraz kalır dendi ama eğer çıkmazsa 1 2 gune çıkar dediler cumadan bugüne kadar 2 gün oldu hala ses yok bizde sabah 11dw görmeye gidiyoruz bakalım yarın hafta başı doktorlar olacak bisey soyleyen olur