Kızlar merhaba. Yeni post açamadım. Kusura bakmayın. Adetim 8 gün gecikti . 6 aylık bebeğim var. Korunuyorum gebelik testi yapmak istemedim . Varsa da bilmek istemedim. Daha önce hiç doğum kontrol hapı kullanmadım. Adet olmak için bi tane bir seferliğine aldam sıkıntı olur mu . Emzirme de var. Çok kötüyüm ya doktora da gidemiyorum şuan eşim asker çalışıyor. Kafayı sıyırmak üzereyim