Merhabalar ilk postum kaka ile ilgili önemli bir mevzu konu bebeğiniz olunca malum :)
- gündeyiz mekonyum olan kakasının geçtiğini düşündül 8. Günde sarıya döndü. 9. Gün yoğun bakımda fototerapi aldıktan sonra baktık tekrar siyah oldu. Fikriniz var mı normal mi?