Ben de 2 ay silikonla emzirdim. Silikon mastit yapar, bebek memeyi boşaltamaz son sütü alamaz dediler. Doğru mu değil mi bilemem ama silikon anne için de zor. Her seferinde yıkamak, hijyenik tutmak, önce ucu takmak, ıslanınca kayması falan yoruyor. Ara ara silikonsuz denedim, zamanla o da güçlendi ve tutabildi memeyi silikonsuz. Gerçekten büyük rahatlık. Kendinizi ve bebeğinizi strese sokmadan ara sıra uçsuz deneyin bence. Ömrü aydınlık olsun yavrunuzun 😊