kkkkkkk1 Defnemhira normal doğum yaptığım için 1 hafta sonra takmaya başladım ama bıraktıl sonra emzirirken zorlandım çünkü
izd Defnemhira ben bir Çarşamba doğum yaptım, iki gece hastanede kaldık, cuma çıkarken doktorum hemen takabilirsin dedi (sezeryannkorsesi/rahim korsesi için) ben de CMT günü takmaya başladım açıkçası..