lily64 Kızlar merhaba , emzirme döneminde süt artışı ve kalitesi için takviye alan var mı ? Neler kullanıyorsunuz ?
Ysalvatore lily64 bana galactiago diye damla kullanmıştım bide doktorum elenatal vermişti emziren annelere özel cok güzel sut yapmisti bana bide vitamin zaten iyide gelmisti