17 aylık oldu oğlum sanırım bu ay olacağım, inanılmaz bi ağrı başladı 2 gündür yumurtalıklarımda. Kızımda da emzirme bitene kadar olmamıştım. Keşke olmasam. Çok zor geçiyor benim. Hep idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum regl olduğumda. Bir de 7 gün sürüyor 🤦🏻♀️