Bizim gibi olanlar var mı hala yenidoğan gibi çok sık altına yapıyor günde 15 kez değiştiğimi bilirim en kötü 10 dur yani ve tuvaletini yaparken ağlıyor özellikle çişini uykusundan bile uyanıyor altıno değiştiireyim derken bu sefer de fazla fazla kusuyor emme sırasında çiş yaparsa emmeyi bırakıp ağlıyor ayağa kaldırıp biraz gezdirip gazı çıksın diye beklerken çok fazla kusuyor hemen yatırp altını alsam yine kusuyor yani anlayacağınız her türlü kusuyor üst baş kalmadı sürekli beslemek de istemiyorum anında kustuğu için bu durum ara ara oluyor her zaman olmuyor neden böyleki ,idrar konusunda da kaç kere tahlil yaptırdık temiz çıktı sünnet ettirdik değişen bişe yok