3 gün önce sezeryanla doğum yaptım sütüm gelmedi bebek te ucunu zaten alamadı ne yapsak ta olmadı şimdi sütüm gelıyor ve hala bebeğim ağzına kavrayamıyor goguslerım çok şişti süt sağma makinası ile sağıyorum ams yeterlı çıkmıyor hala şiş ne yapmam lazım birde bebeğimi nasıl meme ucuna tutturabilirim başından geçenler yardımcı olursa cokk sevınırım