Sirinbusra bizim ilk kakasinda itibaren gecmeyen pişik başladı cocul doktorumuz anlamadi hep geçiştirdi daha sonra yüzde egzema başladı doktoru değiştirdik süt ürünlerini kestirdi 3 aydan sonra kakada kan başladı ve gene hiç bir onlem alınmadı düzgün bilgi verilmedi tavsiye üzerine alerji doktoruna gittik 5 aylikken ve katı diyet uyguladim 7 aylikken deri testi yapıldı ve çoklu besin alerjisi çıktı 2 bucuk yaşında hala süt ürünleri yumurta kuruyemiş yasak alerjisi geçmedi tam gecti diyoruz tekrarliyor. Sizin belirtiler neydi