eminerenklibay 🙄 İyimi Onlqr Acaba. Benim bebeğim 2.800 Doğdu Gören Herkes Küçücük bu Diyodu Pskolojim Okadar Kötü olmuştu ki ilk oluncada bilmiyodum tabi milletin ağzından Çıkan Lafa Bakiyosun a Bence takilmamalisin gayet iyi bir kiloda İnanki aliyolar kilo yeterki sağlıklı olsun ben bunu biraz geç anladım ama siz Pskolojinizi ve sizi uzmelerine İzin vermeyin Bebeğinizin kilosu gayet iyi