eminerenklibay canım 3 aylıktı kızımla dışarı çıktı ay me tatlı yeni mi doğdu dedi hemen niye çıkardınız yeni doğan bebeği dediler 🙈 hep zayıf dendi kızıma bakmıyorsun ac kalıyor falan, 6.5 aylık olduk ek gıdaya geçtim.ben kilosu yüzünden 5 aylıkken mama falan icmedi çünkü, şimdi de obez olacak diyorlar yemesini gören 😁 bende çok takardım ama valla herkez herşeyi konuşur boşver sen