Merhaba sevgili anneler bebeğim 1 aylık, 3 gündür Metsil başladık gazı olduğu için bugün ishal olmuş gibi normalde tanecikli gibi olurdu bugün 2 bezi sulu gibi görünüyor tanecikler daha az. Normal mi ilaçtan dolayı mı yoksa üşüttü hasta mı anlayamıyorum ?