ata241222 42 günlük bebeğim için Aptamil conformil kullanıyorduk ancak prosyneoya geçtik ishal başladı kusma da arttı sanki. Mama değiştiği için geçici bir süreç mi sizce?
A2B4 ata241222 Canım aptamil kabız yaptı.hipp kabiz yaptı en son bebelac gold iyi geldi ama kusma hiç yaşamadık.bebeğinde reflu olabilir mi ya da alerjik bebek olabilir mi bu da onemli
Ondina ata241222 mama değişince genelde kabızlık yapar, sizin kusma da eşlik ediyor. Reflü olabilir, bir uzmana danışmanızda fayda var.
Mevamomss Kızım 2 aylık şuana kadar sma aptamil evolvia ve hipp kullandık. Her mama değiştirmemde problem yaşamadım çok şükür. Şuan hipp organic combiotic kullanıyoruz