BYS27 merhabalar bebeğim üç aylık oldu ama iştahı eskisi gibi değil ne yapmalıyım benim durumu yaşayan oldu mu olduysa ne yaptınız ?
Habibetlppp BYS27 kızım suan 11 aylık 2 günlük 3 aylıktan 6 aylığa kadar çok iştahsız bir bebekti gecelri mama içiriyordum çok zorlandım o konuda sonra geçti. Geciyor