Hemşiremiz Aptamilin şekerli olduğunu, bu yuzden bebeklerin sevdiğini söylemişti. Aptamil çok gaz yaptığı için hipp combiotic aldik. Basta iciyordu, sonra diliyle biberonu itmeye, öğürmeye basladi ilk agzina aldiginda. Dr Brown’s biberon kullanıyorduk. Ben de Philips Avent ile vereyim bir dedim . Yine Aptamil kadar severek icmese de, bir sekilde içiyor. Ama Avent biberon gaz yapıyor işte 🤷♀️
Peki Hipp Combiotic kullanip kabızlık şikayeti olan var mi? Bir de idrarinin kokusu mama korkusuna benzeyen?