Deletedmom_68 ev kira eşimin verdiği paradan arttırmaya çalışıyorum . İki aya onuda alamam 1500 falan olur gram .çocuğumun herşeye alerjisi var özel doktora götürüyoruz ilerde olurda ihtiyacı olur diye elime geçen parayı arttırıp alıyorum kenara koyuyorum ilerde bişey olur babası calisamazsa diye Türkiye şartları beni kaygılı sitresli biri haline getirdi çocuğumun geleceği için endişeleniyorum önceden hiç birikim yapmazdim yapsamda kenarda para olarak dururdu şimdi direk altın aliyorum