2 kere geçirdik ilk 6 aylık bebeğim birde 13 aylıkken gelişim zamanı olduğu için boy kilo geri kaldı ateş ishal kusma deyip yolluyorlar fakat rota virüsü kakada çıkıyor fışkırır gibi kusma aşırı kötü kokulu ishal nerde koklasam tanırım sarımsı oluyor rengi ateş hastanede 4-5 gün yattık Allah yardımcınız olsun