Kizlar bebegim 7.5 aylik. Çalışmak istiyorum bana da iyi gelir diye düşünüyorum. Borçlarımz da var. Bebegi bakacak olanlarda var. Bu arada bebegim emmiyor 4 aylikti birakti. Ek gida veriyorum. Gece de aptamil veriyorum. Normalde gece uykusu iyiydi ama su son zamanlar dış yüzümden uykusuzluk çekiyoruz. Önüme de guzel fırsat geldi. Salı günü gorusmeye çağırıyorlar. Ne yapayım karar veremedim. En kötü 4 5 ay bile çalışsam borçları sıfırlayıp çocuğuma yatırım bile yaparım. Kendinizden bahseder misiniz? Mesela sizi yabanciladi mi. Bakan kişiyi arandı mi gibi.