Sevim07 Önce hipp le başladım kesinlikle doyurmuyordu yemesi ile kaka yapmasi bir oluyordu.Sonra sma ya basladim gaz,kabizlik yapti onu bıraktim similac kullandim kg alımı az oldu.Tekrar hipp ve sma kullandim ayni şikayetimiz devam etti.3 gündür bebelac kullaniyorum.