Durun hemen linçlemeyin✋🏻2. Ay atağını dibine kadar yaşamış bir anne olarak yazıyorum. Şimdi 3.5 aylığız önümüzde bir çok atak var ama ben buna artık atak diyip çağırmayacagim. Eskiden atak mı varmış😂 çocuk durmuyor der geçerlermiş. Hep atak başlıkları görüyorum o yüzden yazmak istedim. Pozitif düşünelim pozitif olsun. Kötüyü çağırmayalim güzel annelerim