Ben anneme bırakıyorum, eşimle küçük kaçamaklar yapıyoruz. Bize iyi geliyor. Şuan 4,5 aylık. 3 - 4 kere bırakmışlığım var ama kızım kolik bebek olduğu için annemle bakmıştık zaten. Her huyunu bilir o yüzden içim çok rahat eder. Ben de böylelikle arada nefes alırım