Gamzekya Annisler bebeklerinizin kulagini kaçıncı ayda deldirdiniz bir fikir alabilir miyim bebeğim 6 buçuk aylık deldirmek istiyorum ama kararsız kaldım aklı ermeden deldirsem daha iyi olur diye düşünüyordum sizinde fikirlerinizi almak isterim😍
Gokce_anestezi Gamzekya Uzmanların söylediğini yazıyorum direkt ; kendi istediği zaman deldirilmesinin uygun olduğunu söylüyorlar🙏🏻Ama tabi siz nasıl isterseniz 🌸
Balin_annesi Gamzekya benim 11 ay 20 günlükte deldirdigimde. Sizin daha küçükmüş benim fikrime göre biraz daha bekleyip deldirin :)
Hafsahuma6-1 Gamzekya çoğu kişi deldirmem kendi kararı filan filan diycek ama ben 9 aylıkken deldirdim hiç bilemedi eziyet etmedi çok şükür iyiki deldirmişim 😍 şuan 1 yaşına girecek
minikoglummmmm Gamzekya küçükken delirmek daha iyi tazla acısı olmuyor unutuyor acısını mesela oğluşum 4 aylık pazartesi sünet yaptracaz büyüdüğünde etkisinde kalmasın
ruveydaensar Gokce_anestezi ay uzmanların böyle dediğini bilmiyordum ama bana da deldir diyenlere hep bu cevabı verdim 😅 ay uzman mıyım ne 🙆🏻🤭
Gamzekya Balin_annesi çevremde 5 aylık deldiren de var ama tabi bu konuda bende cok kararsız kalmıştım cok teşekkür ederim 🦋
Gamzekya minikoglummmmm yaa şimdiden cok geçmiş olsun evet erken yaşta sunnet ettirmek de çok iyi bence yaa akli da ermiyor 🦋
ruveydaensar Gokce_anestezi annem benim kulağımı deldirmemiş büyüyünce de istemedim sevmiyorum. İyi ki bana bırakmış bu kararı 🙆🏻
Sonikiuc Gamzekya kulak memesi tam gelismediginden bebekken deldirince büyüdüğünde simetrik olmuyormuş başka postta görmüştüm bu sebeple vazgeçmiştim yaşını bekliyorum ben de
Tuchee Gamzekya canım biz 4 aylıkken deldridik hem ağrısı çok az oldu hem de çok şükür yara olmadı ne kadar küçük deldrrsen emin ol daha iyi bebekler büyüdükçe hissetmeye başlıyor bu da hem zor oluyor hem de eliyle oynadığı zman yara olma durumu olblr
acabahamilemiyim Gamzekya eczacı ve kuyumcuya sordum 2 yaş sonrası ve kış zamanı delinmesini önerdiler kulak memesinin dolması için ve kış dönemi iltihaplanma kapanma acı olayları az olıyırmuş ama sizin ayınız çok küçükmüş o aylarda ben de çok heves ediyırdum ama şuna karar verdim kızım ne zaman kendi isterse o zaman deldireceğim şimdi 3 yaşı geçtik hala delik değil