Ben üç öğün vermeye çalışıyorum da sadece yoğurt yiyor diğer katı şeyleri ağzında bekletiyor ya da çıkarıyor acaba beceremiyor muyum diye düşünüyorum kızlar bi de sade haşlanmış sebzeleri hiç sevmiyor bi kaç kere parmağımın ucuyla kendi yemeğimizden yedirdim yedi tuzlu yağlı onu da sürekli verememya kafam çok karışık bi de sadece anne sütü alıyor emzik biberon yok