Eslemdemr0308
5 kg sütü kayanattıktan sonra ılımaya bırakıyorum ve akşam 7 gibi kaynatıyorum yatmaya yakın bakıyorum ılımış oluyor serçe parmağınızı sokun 8 e kadar sayın yanmıyorsa parmağın mayalamaya hazır demektir 1,5 yemek kaşığı yoğurdu kaymağını bozmadan kenarından koy azıcık kaşıkla alttan karıştır yayılsın sonrada ağzını sıkıca kapat bir peteğin yanına battaniyeye sarılı sabah saat 6 7 ye kadar dursun sabah uyanınca ağzını açıp dolaba koyun 6 saatte ağzı açık dolapta beklesin ama yoğurdu bozmadan koyun taş gibi olur benim hep taş gibi oluyor ve tadı çok güzel