Bebeğim 3ay 7 günlük 4.ay atağına mı girdi yoksa erken mi? Meme emerken durup durup geriye doğru çekiyor kendisini. Emmek için çok istekli değil birde uykuları hep 30 40 dk bir türlü uzamıyor kalkıncada 1 saat dayanamıyor tekrar uyumak istiyor bu durumda olan annemlerim neler yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz özellikle uyanık tutma süresini nasıl uzun tutuyorsunuz? Kısa uykularını 10gündğr uzatmayı deniyorum ama sanki verimli olmuyor