Alperenmomss 16 günlük bebeğim var yalancı emzik versem mi vermesem mi kararsız kaldım, sürekli ağlıyor mizlaniyor, emzik ver rahatlarsın diyorlar kizlar siz naptiniz verdiniz mi
lceLady Alperenmomss 2 cocugumada vermedim 3.vermeyi düşünmüyorum. Yani bilemiyorum altı temiz gazı yoksa karnı toksa huysuzlanmaz zaten
Bebegimm1 Alperenmomss ben dogdugunda vermiştim ama kontrollu oyle sürekli vermedm uykuya geçişlerde kullandım uyuyuncada alıyordum birde huysuz oldugunda vermiştim yaşında kendi isteğiyle bırakmıştı
Liya01 Alperenmomss ben veriyorum benimde bebeğim 15. Günlük hastanede ilk gün vermiştim 😂 gün içinde 1-2 kere altı temizse karnı toksa gazı yoksa mızmızlanırsa öyle veriyorum emziği hayat kurtarıyor 😂🫶
Zuleyhadere Alperenmomss ben vermiştim ilk başlarda atmıştı agzından tutamamıştı ama daha sonra tuttu rahat edersin emzikle
Alperenmomss lceLady beslenmesini sürekli alarm kurarak saatli yapıyorum, kucak istiyor kucağa alınmasından sa emzik mantıklı geliyor ama vermekte istemiyorum
Poyrazin_annesii Doğdugu gün ebemiz vermişti hemen emme refleksi güçlensn dıye. Bnce emzık cok rahatlık. Dışarda bıle ağladıgında verıyrm hemen susup uyuyor
Feyzosumunannesi Alperenmomss 8 buçuk aylık bebeğim doğumdan çıkar çıkmaz verdim iyi ki vermişim birdaha dogursam yine veririm kurtarıcım oldu uykuya gecerken veriyorum gun icerisinde vermiyorum sadece uyuyacagi zaman veriyorum gece uyanıyor emzik veriyorum susup uyku devam ediyor
Alperenmomss Feyzosumunannesi gece zaten uykuyu yok bizde yatağa koyduğum an ağlamaya başlıyor sırf bu yüzden vermek istiyorum
asrinhatasi Alperenmomss ben hastanede verdim tutmadı. Sonra zorlaması 10 günlükken aynı emziği tuttu.
Hbpx Alperenmomss bende verdim kesinlikle alıyorsa kullanın . Ağladığında yoksa başka türlü susturulmuyor ☺️ çok emzik denedim en son Philips avent emziği sevdi
Ipek222 Alperenmomss ilk bir ay bebeğin memeye ve size adapte olması için önerilmiyor önce memeyi tanısın alışsın bence vermek istiyorsanız da 1 ayı bekleyin eğer altı temiz karnı tok olmasına rağmen huzursuzsa da duygusal olarak ihtiyacı var demek ki size ve emmeye mümkünse bir aya kadar vermeyin bence
Alperenmomss Ipek222 bende vermek istemiyorum ama artık başa çıkamıyorum sürekli ağlıyor çok arada kaldım
lceLady Alperenmomss neden saatli veriyorsunuz ki zsten küçük az ve surekli emmek isticek buyuk ihtimal ac bebek o yüzden huzursuz
Qwertyu Alperenmomss vermedim yine olsa yine vermem bazen zor oluyor tak ediyor canına ama bi sekilde geçiyor. Doktorum ilk 3 Ay kesinlikle onermemisti emmeyi bırakmasın diye. Tabi herkesin kendi kararı ama ben hiç istemedim
livanurvealpinannesi61 Alperenmomss kızıma emzik vermiştim emziği çok zor bıraktı. O yüzden oğluma emzik vermedim. Gazı varsa da ağlar.
Linaamom Alperenmomss evet verdim 9.ayına gidiyor bağımlısı😂ama anne için rahatlık bebek için de uykuya dalmayı kolaylaştırıyor ve sakinleştiriyor boş meme emmeyi seviyorsa verin