Eğer ihtarname çektiyse ve sözleşmeniz dolduysa ev sahibinin dava açma hakkı var diye biliyorum bizim kiracı da çıkmadı 1 sene olacak evi alalı 6 ay ihtarname süresi oldu 4 aydir mahkeme surecindeyiz martta mahkeme var onlar inada bindirdi ama siz inada bildirmeyin ev sahibini ikna edin 1-2 ay daha süre isteyin adamın ihtiyacı da olabilir orasını bilemem