Bebegim 16 günlük. Anneler gogus pedi takiyorlar ya sutu akinca pede aksin diye bende öyle bir sey ped kullanmasam da akmiyor. Elimle sıkınca guzel guzel sut geliyor ve genelde sıktıgim anda fışkiriyor. Bebegiminde emme refleksi cok guzel guzelde kavriyor ama genel olarak her meme sonrasi mama versem anca oyle rahatliyor. Mememi emerken gogsumu cekiyorum bakiyorum süt akmis degil mememde. Anlayamiyorum cekiyoda gelmiyo mu süt. Bezini de dolduruyor gunluk guzel 6 7 tane en az. Ama gunduz 1 gece 1 defa mama takviyesi yapmak zorunda kaliyorum çünkü asla uyumuyor araniyor surekli. Doymadigini dusunuyorum sonrada. Ne yapacagimi bilemez oldum. Evde de buyukler var yemiyosun icmiyosun süt yapan seyleri tuketmiyosun diyip basimin etini yiyolar. Zaten sabah ogle aksam yiyoruz daha acikmadan ben sofra kuruluyor. Onlar istiyo ki agzim bos durmasin. En iyi süt bebek emdikçe, bol su, yuksek motivasyonla artar biliyorum ama bende motivasyon felan kalmadi zaten. Kuru incir kayisi dut felan almistim ama cok asiri sekerli geliyor zaten gebelik sekerim vardi. Süt arttirici ilac iciyorum solgarin. Yani sütüm anlattigim gibi geliyor. Ben ne yapabilirim