Sgk Merhabalar 3.5 aylık bebeğimle aksam kar yağarken dışarı çıkmak istiyorum ama bir yandan da korkuyorum😂 sizler çıkıyor musunuz ne giydiriyorsunuz bizde bir tane peluş tulum var icine ne giydirmeliyiz sizce
Fattugrec Sgk benim bebeğim de 3,5 aylık şuan eve yeni girdim tavşan tulumu var onu gönderiyorum altına sa normal kıyafetinin üzerine bi yelek veya ceket giydiriyorum
Fattugrec Sgk evet peluş tavşan tulum diye geçiyor dışarı için giyiliyor kundak gibi oluyor sıcacık tutuyor taşıması da kolay öyle kaba olmuyor.