_annee_ Kızlar alerji doktorumuz farklı şehirde ulaşamadık. Kızıma alerji testi yaptırdık ve şükür hiçbir şeye alerjisi çıkmadı. Başka doktora gösterdik yani. Alerji maması kullanıyorduk da sizce daha kullanmamıza gerek var mıdır.
AA201207 _annee_ sonucun negatif olması alerji olmadığı anlamına gelmez eğer alerji belirtileri varsa mamaya devam etmelisiniz