Merhaba, geçen hafta 1 yaş aşılarını yaptırdık. Aşıdan 2 3 gün sonra hafif döküntü başladı, bugün kolları özellikle pütür pütür oldu, yanaklarda bacaklarda da başladı. Kızamık aşısı yapar mı sizce? Yoğurt kefir peynir hep yiyor onlar hiç böyle etkiler göstermedi, farklı olarak inek sütüne başladık azar azar, o mu yaptı acaba? Bilgisi olan yada başına gelen yazarsa sevinirim.