5 ay 10 günlük kızım 3 günde bir kaka yapıyor ve hep yeşil kötü kokulu 1 aydır hep böyle rota aşısı da olduk bu arada sizinde böylemiydi en sonki kaka aşırı derecede kötü kokulu sadece anne sütü alıyor birde meyveleri dişleyip suyunu içiyor sadece ek kıda bu