rainak Merhabalar. Doğum sonrası göbeğini ne zaman yok oldu? Benim 1 ay 5 gün oluyor doğum yapalı ama hala biraz göbeğim var ve açıkçası yeni sarmaya basladim. Acaba gec mi kaldım?