sabirsizbebek15 4 gün sonra 3 aylık oluyoruz bir göğsümden doğru düzgün emziremiyordum çok acıyordu. Şimdi geçti gibi. İlk 5 dk acımadan emiyor ama 5 dk dan sonraher dk daha fazöa acıyor bir yerden sonra dayanamıyorum bıraktırıyorum.
Kuzumveben sabirsizbebek15 https://www.dermoeczanem.com/mirilac-memelyn-softtouch-meme-ucu-catlaklarinda-bariyer-wax-8-g bundan al eczaneden memelyn adi kapak seklinde ici kremsi yapida bana cok fayda etti ilk zamanlar yara olmusti benimde
Sehers Cocuga zararı olmayan kremler var gogus ucu için kullandın mı hiç. Benim de çok yara olmuştu. O kremden surup gogus kalkanı takıyordum. Gogus kalkanı delikleri sayesinde hava aldırıyor kiyafet gogus ucuna değmediği için krem daha çok fayda ediyor ve yara daha hızlı kuruyor. Ben bu sekilde kurtulmuştum
Aass Sehers aynen ben de öyle kurtuldum lansinoh krem ve göğüs kalkanı. Göğüs ucunun bi yere değmemesi lazım iyileşene kadar her emzirmeden sonra kremi sürüp kalkanı koy bikaç güne kurtulursun.
Sehers Ben kremi hatırlamıyorum malesef iki kremi karıştırıp sürmemi önermişti dr çok faydası olmuştu. Sende mutlaka bunu dene canim acidan kurtul bian once
Kuzumveben sabirsizbebek15 aynen kremsi yapida balmumuda var icinde ben cok faydasini gordum ilk dogum yaptigimda bilirim o aciyi