tazeanneeeee Esra-klgl2 çıkarabilir. benim bebeğim 3. ayından beri belirtileri yaşıyor ama 9. ayına 1 hafta kala çıkardı
Minel-inannesi Esra-klgl2 enim kizimda 3ay 28gunkuk yaklasik 10gundur beyazlik var sertligini iyice hissettirmeye basladi 2 3 gündür emerken
Sonikiuc Benim bebegimde de aynı şeyler var ama 4 ay erken dış çıkarma için belki daha şimdiden etkisini göstermeye başlayıp çektirecek bize ama çıkmaz şu an sanırım en erken 6. Ay gibi çıkarıyorlar
nazliicank Esra-klgl2 4. Ayda huzursuzluklar başladı. Doktorumuz diş demişti. Anne babaya çekermiş.5.ayın başında pik yaptı huysuzlugu mama reddi. 5 ay 15 gunlukken de çıkardık
Ondina Esra-klgl2 4 aylıkken diş çıkarma belirtileri başladı, bugün yarın derken ilk dişi 9 aylıkken çıkardık. Erken belirti verebiliyor bazen, doktorunuz öneriyorsa tetagil tarzı onu rahatlatacak ürünler tercih edebilirsiniz.
Busra986532 Esra-klgl2 üç buçuk aylıktan beri seli akıyor el ağızdan çıkmıyor. Diş etinde kabarıklık ve sertlik var. Çok iniliyor huysuz oluyor. 5 aylığız hala çıkmadı sürecek gibi biraz