Ya geceleri çok ağlayarak kalkıyor bebeğim dişinden dedi doktor ama bide idrar tahlili de yaptırabiliriz dedi biz yaptırmadık. Çünkü nasıl yaptırıcaz ki bezinden mi bakıcaklar ? Ama geceleri kalktığında bezi sıcak oluyor gündüz bir sorun yok ama gece sanki çiş yapmışts canı yanmış olabilir mi diye düşünüyorum bezi sıcak oluyo çünkü. Sanırım korkudan altına yapıp korkunç rüyalar görüp ondan çiş yapmış olmaz diye düşünüyorum ama sizde böyle bişey olmuş muydu ? Ya da yaptırmam gerekir mi başınıza böyle bişey geldi mi