Sabaha kadar ağladı ayaklarıyla çırpındı sakinleştiremedim ne yaptıysam ağrı kesici bile verdim durmadı hiç yapmazdı kendini sıkıyor bi yandan gazmı diyorum kafamda bi ton şey acaba kafasını sallıyor kuşak iltihabımı oldu diyorum akıntı yok bi kez daha olmuştu çinkü akıntı olmuştu şimdi acillerde sıra çok sıra gelmez yakınımdaki hastanede pratisyen doktor oluyo bebek dilinden anlamıyorlar 😔 sağlık ocağı doktorumuz iyiydi ama yok bugünde çok çaresizim