Bebeğim 8.5 aylık . İki gün önce altını değiştirirken tam midesinin orada ele gelen bir sertlik farkettim. Şişlik dışarıdanda belli oluyor. Aile sağlığı merkezi gazı var dedi gönderdi içimize sinmedi acile gittik. Acildede ultrason yokmuş ama acil doktoru orada yağ bezesi var dedi. Tam midesinin orada karın boşluğunda gibi. Önemli birşey mi.? Nasıl geçer.?