Kızlar bebeğim kalkmaya hevesli ama ayak üstüne tuttuğumda parmak ucunu kullanıyor. Ve belini tam daha sabit tutamıyor ve kayıyor. Diğer kas becerisi ayak ve belde gayet iyi. Bu dönem için normal mi çok ayak üstü kalkmak istiyor ama ayak tabanı ve bel denegesinde sorun var🤷♀️