Bebeğim 2 gün sonra 11 aylık olacak. Doğduğunda anne yanı sepet beşik vardı onda yattı 5-6 ay kadar. Sonra sığmamaya başladı o ara beşik araştırıyordum ben de ve bi yerden toplu para gelecekti onunla alırız dedik. Gece yanımızda yattı hasta oldu yine yattı derken çok uzun süre geçmeden büyüyen beşiklerden aldık. İlk zamanlar yatıyordu ama sonradan ne zaman beşiğe koysam uyanıp ağlıyor. Gündüz uykusu zaten çok az ve zor uyuduğu için uyuduğunda beşiğe koymaya korkuyorum resmen 😂😂 nasıl alıştırabilirim önerileriniz var mıdır?