Mferideb Hanımlar iki Göğsümden birinde daha fazla süt birikiyor mastit geçirmiştim solu daha çok sağmıştım o yüzden oldu sanırım. Emzirirken nasıl bi yöntem kullanmalıyım sağdakiyle aynı ilerleyemiyorum
beyzzsenturkk_ Mferideb benimde sag tarafım çok şişiyor emziriyorum ama bir sonra ki emzirmeye kadar yine doluyo eşitleyemedim
beyzzsenturkk_ Mferideb yaramıyo bacım ben bazen 3 kere bile aynı yeri emziriyorum bana mısın demiyo bazen guzel doluyo bazen bombos oluyor memenin de psikolojisi bozulmuş artık
Kir_papatyasiii Mferideb bnimde öyle sol sanki patlayacak gibi taş kesiyor çokta ağrı oluyor napicm hiç bilmiyorum artık solu sağıp biberon la veriyorum sağı emziriyorum