Aslanbebek38 Bebeğim sallanarak uyuyordu üç buçuk dört aylıkken sallanmak da fayda etmiyordu,uykuya direniyordu ben de uyku eğitimi vermeye başladım. Bebeğiniz uykuyu çok sevecek diye bir kitap vardı kütüphanemde aldım okuya okuya eğitim verdim. Uyku metodlarına baktım bir hafta zorladı ama öğrenmişti. Şimdi sekiz aylık uyku gerilemesi yaşıyoruz dişten inşallah düzelir ama bilmiyorum uyku eğitimi bence hem bebek için hem de anne için çok iyi. Bizim sağlık ocağındaki doktorumuz çok karşı çıkıyordu ama ben destekliyorum. Çünkü kızımı sallansa da ağlıyordu uykuya geçmiyordu en azından eğitim sürecinde ağlaması normal dokunarak sakinleştiriyordum eğer çok ağlarsa yatır kaldır yöntemini deniyordum. Eşimle bu konuda tartışmıştık mesela şimdi aferin diyor ama tekrar uykularimizda problem var bakalım ins geçer.