Ben yeni bitiriyorum egitimi çook yardımcı oldu ama çoook zor gerçekten kendinizi çook iyi hazırlamanız lqzım böyle bi egitim için, benim bebegim çook huysuz bir bebekti ve memede uyuyordu gece boyunca gündüz bilmiyordum uykuları 5 buçuk aylık başladım bügün 6 buçuk aylık bügün egitimin son aşamasındayım artık 2 haftalık egitim için çook direndi bebegim gerçekten çok agladı ama zor dayandım ve sonunda artık uyuyoruz 1 aydır baya zorlandık 😊