Kızlar selam. Aralık ayında aldığım lansinoh tekli süt sağma makinası elimde mevcut. Sütüm azaldığı için her çeşit makinede çözüm aradım. Fakat sütum kesildiği için sadece 1 kere denemek için kullandim. Tertemiz yanında da süt saklama poşetleri ile göndericem. Aralıkta 900₺ almıştım (faturası duruyor) şuan 650₺ satıyorum düşünen var ise 🤗