Benim bebek 11 gün küvezde kaldı her gördüğümde cildinde aşırı derecede kuruluk vardı çizgi şeklindeydi. Çatlak oluşmuş gibiydi eve geldikten sonra İki güne bir yıkadım ve yağladım zeytin yağı ile. Şuan normale döndü çok Şükür 🙏🏻 Zeytinyagini bu sefer iki duşa bir kullanıyorum